Greenchoice verhuizen

Bent u op dit moment klant bij de groene energieleverancier Greenchoice en wilt u graag uw contract bij Greenchoice verhuizen? Dan kunt u uw verhuizing telefonisch, met spoed, doorgeven via het nummer 010 478 23 26. Zit er geen haast bij? Dan kunt u uw verhuizing doorgeven via ‘Mijn Dossier’. U kunt inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Als u echter gaat verhuizen en wonen op een nieuw adres, kan dat natuurlijk een goed moment zijn om een vergelijking te maken. Op deze pagina vertellen wij u daar graag meer over.

Greenchoice verhuizen of overstappen?

Wilt u uw contract bij Greenchoice verhuizen of toch liever overstappen van energieleverancier? Als u gaat verhuizen zult u al een aantal wijzigingen moeten doorvoeren. U kunt dus ook nagaan of deze aanbieder nog wel zo goed bij u past. Immers zal het verbruik op uw nieuwe woonadres mogelijk ook wijzigen. Via onze kunt u vrijblijvend energie vergelijken voor de beste deal, indien u beschikt over een contract met onbepaalde looptijd. Voor het gemak staat de goedkoopste energieleverancier altijd bovenaan in ons vergelijkingssysteem. Onafhankelijk vergelijken loont altijd.

Greenchoice verhuizen en klant blijven

Wilt u Greenchoice verhuizen, maar wel gewoon klant blijven bij deze energiemaatschappij? Dan kunt u uw wijziging doorgeven via ‘Mijn Dossier’ op Greenchoice.nl. U kunt hier inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Betreft het een spoedverhuizing? Dan is het belangrijk dat u contact opneemt met de klantenservice: 010 478 23 26. Voor vragen kunt u eventueel ook mailen naar vragen@greenchoice.nl.

Meterstanden doorgeven aan uw energieleverancier

Uw meterstanden doorgeven moet altijd als u een verhuizing doorgeeft: of u nu wel of geen klant blijft bij Greenchoice. Mocht u beschikken over een slimme meter, dan kan Greenchoice uw meterstanden op afstand uitlezen, mits u daar geen toestemming voor hebt gegeven. Deze meterstanden nodig voor de eindafrekening op uw oude woonadres. Ook voor uw nieuwe woning wil de energieleverancier graag uw meterstanden weten. Op basis daarvan worden er namelijk termijnbedragen vastgesteld. Voor uw oude woonadres wordt een eindafrekening opgemaakt.

Eindafrekening van Greenchoice

Het duurt vaak vier tot zes weken voordat u uw eindafrekening ontvangt. U woont dus al op uw nieuwe woonadres wanneer u de eindafrekening ontvangt. Soms zult u moeten bijbetalen, terwijl u soms ook geld terugkrijgt. Dat is afhankelijk van de termijnbedragen en uw uiteindelijke verbruik. Uiteraard ontvangt u hiervan een handig overzicht. Controleer de eindafrekening altijd goed. Had u nog recht op eventuele kortingen? Bekijk dan of deze op de eindafrekening staan. Loop ook het verbruik na ten opzichte van de meterstanden.

Nieuw termijnbedrag vaststellen in uw nieuwe woning

Als u verhuist naar uw nieuwe woning, wordt er altijd opnieuw gekeken naar uw maandelijkse termijnbedragen. Dit wordt namelijk gebaseerd op het historische verbruik van uw woning. Het kan dus zijn dat u meer of minder gaat betalen. Vaak kunt u wel een percentage afwijken van het maandelijkse termijnbedrag als u het er niet mee eens bent. Als u Greenchoice verhuizen gaat, zal er dus ook worden gekeken naar de termijnbedragen. Dat geldt dus niet alleen voor nieuwe energieleveranciers.

Online energieleveranciers vergelijken voor de beste deal

Wilt u graag Greenchoice verhuizen of wilt u toch overstappen van energieleverancier? Uiteraard bent u vrij in uw keuze. Als u wilt overstappen van energieleverancier, kunt u hier direct energieleveranciers vergelijken. Op basis van uw postcode + huisnummer en energieverbruik kunt u online berekenen welke aanbieder de goedkoopste energiemaatschappij van dit moment is. Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Reviews

Score / 5. Stemmen:

Geef feedback over dit bericht

Plaats een reactie