Nuon de wacht aangezegd door ConsumentenClaim

Volgens bnr.nl wil ConsumentenClaim een collectieve procedure gaan starten tegen Nuon wanneer zij niet met een goede compensatie komt voor de gedupeerde klanten die het contract Natuurstroom hebben afgesloten een aantal jaren terug.

Nuon nalatig

In een eerder bericht werd al duidelijk dat Nuon haar klanten niet goed heeft geïnformeerd met betrekking tot het Natuurstroom contract, men betaalde jaarlijks een extra bijdrage van 60 euro, in de veronderstelling dat deze zou worden geïnvesteerd in duurzame projecten, maar achteraf bleek dat Nuon dit niet had gedaan.

Energieleverancier buigt zich over compensatie

Nuon zelf buigt zich nog over het probleem om te bekijken hoe het de klanten zo goed mogelijk kan compenseren. De energieleverancier stelde dat het in de afgelopen jaren zo’n 558 mln euro heeft gestoken in duurzame energie, maar het bewijs is niet direct voorhanden.

Nuon de wacht aangezegd door ConsumentenClaim
1 beoordelingen 10 gemiddeld

Een reactie plaatsen

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.